Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 11

11. Nowy Sącz 2.0 - Nowe kierunki promocji Nowego Sącza wraz z wyznaczeniem szlaków historyczno-kulturowo-turystyczno-kulinarnych oraz zorganizowanie "Tygodnia Kultur Minionych"


Lokalizacja

Cały obszar Miasta

Opis projektu

Nowy Sącz tak jak cała Galicja był miejscem, w którym obok siebie funkcjonowało wiele narodowości, które wnosiły swój wkład w tworzenie i funkcjonowanie Naszego Miasta. Nowy Sącz dzięki tej bogatej tradycji jest ciekawym miejscem, w który mogą "zakochać" się turyści. Dlatego też proponujemy rozbudowę i wzmocnienie promocji obecnie wyznaczonych szlaków na stronach Centrum Informacji Turystycznej www.ziemiasadecka.info oraz dodanie nowych oznakowań, szklaków oraz włączeniu wielu środowisk np. biznesowych w ich promocję. Ponadto planuje się rozbudowę aplikacji miasta Nowego Sącza o powyższe funkcjonalności. Przykładową propozycją może być powstanie szlaku Sędziwoja, szlaku Kultur Minionych, szlaku Dawnych Miejsc Historycznych np. pokazanie dawnych lokalizacji zabudowań sakralnych, szlaku słynnych Sądeczan, szlaku Legend Sądeckich, szlaku Pamięci o Ofiarach Wojen. W ramach projektu planuje się również wydanie nowych materiałów promocyjnych miasta (uwzględniających powyższe inicjatywy), w tym przystosowanych dla turystów niepełnosprawnych. Ponadto projekt ma na celu przybliżenie i w pewnym sensie przywrócenie uroku danego Nowego Sącza poprzez zorganizowanie licznych wydarzeń w ramach "Tygodnia Kultur Minionych". W jego trakcie obędą się liczne wydarzenia kulturalne, muzyczne, kulinarne, które pokażą dawny Nowy Sącz.

Uzasadnienie potrzeby realizacji projektu oraz jego beneficjenci

Nowy Sącz jest jednym z najpiękniejszych miast w Polsce, które powinno stale poszerzać swoją ofertę dla turystów i mieszkańców. Takie działania pozwolą na wzrost rozpoznawalności i dalszą budowę marki Nowego Sącza jako miasta przyjaznego dla turystów i mieszkańców. Głównym celem zadania jest wyznaczenie ciekawych szlaków i gier edukacyjnych związanych z Naszym regionem, o których mowa powyżej. Powstałe pomysły zostaną opisane i wdrożone do aplikacji promującej Nowy Sącz oraz do folderów informacyjnych. Ponadto szlaki te zostaną oznaczone, a co więcej zostaną przygotowane ciekawe projekty łączące np. biznes z powstałymi inicjatywami. Przykładem może być np. szlak Sędziwoja, który oprócz promocji znanej legendy może być doskonałym produktem turystycznym łączącym historię i tradycję oraz np. biznes. W jego ramach można np. stworzyć nowe smaki lodów  "Sędziwoja" czy też gry edukacyjne związane z legendami. Realizacja zadania niewątpliwie przyczyni się do dalszego rozwoju miasta.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaŁączny koszt
1Rozbudowa aplikacji Miasta Nowego Sącza 45 000 zł
2Wydawnictwa, przewodniki i gry egukacyjne25 000 zł
3Wyzaczenie szlaków wraz z oznakowaniem 100 000 zł
4Organizacja "Tygodnia Kultur Minionych"105 000 zł
Łącznie: 275 000 zł

Status projektu

Zweryfikowany pozytywnie

Komentarz

Stanowisko Zespołu Weryfikującego pozytywne. Zadanie przyjęte pod głosowanie.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
Nowy Sącz 2.0 - Nowe kierunki promocji Nowego Sącza wraz z wyznaczeniem szlaków historyczno-kulturowo-turystyczno-kulinarnych oraz zorganizowanie "Tygodnia Kultur Minionych"